تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM

تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM

تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM تمامی نرم افزار ها و ویروس های ساخته شده و آموزش ها رو در این سایت گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام دوستان عزیز تیم ما تصمیم گرفت که چندین مطلب آموزشی و اطلاع رسانی کنه:

خوب دوستان موضوع این بخش هک کلش او کلنز 😂اول از همه باید بگم هک کلش اصلا امکان شدنی نیست (توضیح میدم )اگه توجه کنید افراد لمری که این آموزش ها رو میسازن و اکثرا میخوان اکانت شما رو هک کنن .

دوستان عزیز اگه به فیلن های آموزشی که بیرون میدن دقت کنید همش لول یک و دو و... هستش و روی هیچ جیمیلی ثبت نیس چون سوپرسل زرنگ تر از همه هستش اگه هک کنید اکانت شما مسدود میشه پس توصیه می کنم چنین کاری و نکنید .

یکی از دوستان توی تلگرام کن اکانتم دیگه بالا نمیاره چیکار کنم برای من توضیح داد متوجه شدم که هک کردش و مسدود شد برای همین گفتم به شما دوستان عزیز هم اطلاع رسانی کرده باشم .

موفق باشید.😍😘

H T H TM

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.