تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM

تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM

تیم امنیتی HTHTM

وبسایت تیم امنیتی HTHTM تمامی نرم افزار ها و ویروس های ساخته شده و آموزش ها رو در این سایت گذاشته میشه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به نام خدا

سلام دوستان.

امروز با آموزش کسب درآمد میلیونی بدون سرمایه اولیه با شما همراه هستیم. اگه میخوای میلیونر شی ادامه رو بخون...

همون طور که میدونید علم داره پیشرفت میکنه و ارز های زیادی پا به دنیای اینترنت گذاشتن ، و بدون شک میتونم بگم که بهترین این ارز ها بیت کوین هستش که قیمت نجومی دارد و در حال افزایش این قیمت نیز می باشد.

قیمت این ارز در تاریخ ۲۰۱۹/۰۵/۰۳ (امروز) برابر است با: ۵۴۷۰ دلار میباشد که به پول ایران در این تاریخ که دلار ۱۴۲۰۰ هستش میشه: ۷۷،۶۷۴،۰۰۰ تومان، یعنی شما یک بیت کوین کسب کنید این مقدار پول دریافت میکنید که بعد از بدست اوردنش میتونید به صرافی های ایران بفروشید و پول دریافت کنید در همان زمان.

قابل توجه:

دوستان بیت کوین ها اینقدر با ارزش هستند که به گفته یکی از وزیران بیت کوین ها به اقتصاد کشور میتونن کمک کنن.

******************************

حالا شاید براتون سوال بشه که چجوری بیت کوین کسب کنیم؟:

راه های مختلفی هستش که من بهتون ماین کردن و پیشنهاد میکنم ولی روش های دیگ هم خوبه مثل رول و سایت کلیکی، که امروز براتون ماین با یکی از برنامه های واقعا قوی و مورد اعتماد اماده کردیم که میخوایم کار باهاش و یاد بگیریم.

باید بگم که این برنامه باید ران باشه(درحال اجرا)در سیستم عامل ویندوز که به CPU بالا نیاز داره (من شخصا پیشنهاد میکنم که از سرور های پرسرعت و CPU بالا استفاده کنید)که اگه میخواید از کامپیوتر شخصی خودتون استفاده کنید روزی حداقل سه ساعت روشن باشه تا کمی ماین کنه براتون، و این برنامه عدد ماین شده رو هر ده دقیقه بروزرسانی میکنه پس نگران نباشید.

دوستان برای کسب درآمد بیشتر پیشنهاد میکنم که زیر مجموعه بگیرید که جلوتر بهتون اموزش و میدم.

خب بریم سراغ کار با برنامه و روش نصب:

اول از همه باید برنامه رو با کامپیوتر یا سرور خودتون با استفاده از لینک زیر دانلود:(لینک زیر مجموعه گیری من هستش ، شما در صورت زیر مجموعه شدن هیچ چیزی از شما کم نمیشه و شما با زیر مجموعه شدن به ما روحیه میدید برای آموزش های کسب درآمد دیگ که خودمون از اونا بهره میریم)

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

خب حالا برای آموزشی بهتر با عکس آموزش و میدیم:

وقتی رو عکس کلیک کردین با صفحه زیر مواجه میشید:


1


که شما باید روی دکمه آبی رنگ "DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER"

کلیک کنید بعد از اون شما به صفحه ای مثل زیر رو به رو میشید:

که شما باید روی دکمه آبی رنگ میزنید.

بعد از کلیک برنامه دانلود میشه و میره داخل دانلود که که شما روی فامیلی که دانلود شد دابل کلیک میکنید و برنامه اگه تاییدی خواست تاییدش میکنید و بعدش به صورت خودکار نصب و داخل دسکتوپ قرار میگیره، که بقیه کار و با عکس میگم:

وقتی وارد برنامه شدید مثل همه بروزر ها هستش که صفحه مورد نظر ما صفحه اول نیستش ، شما باید همون طور که درون عکس مشخص کردم وارد امن آیکون بشید :


و بعد از ورود اگه برای اولین بار باشه ورود شما بهتون آموزش سایت و میده که اگه دوست داشتید میتونید مروری بکنید:

خب...

اینجا مهمترین بخش هستش که به روش دیگ ای اموزش میدم:



۱: مقدار بیت کوین شما درحال حاضر رو به نمایش میزاره.



۲: این مورد با استفاده از یک سری الگوریتم میاد مقدار بیت کوین ما(شماره یک درون عکس) رو میگه که چقدر میشه اگه به دلار تبدیلش کنید.



۳: این مورد بخش زیر مجموعه گیری هستش که شما باید دقت کنید که لینک تغییر نکنه (برای جلوگیری از این کار روی دکمه ابی رنگ کنارش لینک و کپی کنید)(بازم میگم بدون زیر مجموعه کارتون سخته).



۴: این بخش به ما تعداد زیر مجموعه هارو میگه که من در این سرور هیچ زیر مجموعه ای ندارم.



۵: این بخش مقدار ماینینگ و مشخص میکنه که اگه مکس باشه تمامی فشار هاروی CPU  هستش بهتره بگم کل توانایی CPU میره برا ماین (من خودم داخل سرور ها اینو مکس میزارم چون کاری به پیسی من نداره فقط توجه کنید که سرور قوی بخرید).



۶: مقداری که شما ماین کردید.



۷: مقداری که زیرمجموعه هاتون ماین کردن.



۸: قیمت هر یک بیت کوین به دلار به صورت انلاین.



۹: با استفاده از این مورد شما میتونید وارد حسابتون بشید که پیشنهاد میکنم وارد بشید تا در صورت اف شدن سرور مقدار بیت کوین که ماین کردید نپره (در صورتی که لوگین کنید داخل همون ثبت میشه و هرجایی روی لوگین بزنید و وارد بشید میتونید همون مقدار و دوباره مشاهده کنید).

(منظور از وارد شدن وارد اکانت سایت نیست ،اکانت هایی مثل :گوگل و یاهو و گوگل + و...)

۱۰: همون تعریف گزینه یک هستش.



۱۱: تعریف ۶ هستش.



۱۲: تعریف ۷ هستش.



خب تموم شد.

**************************

خب حالا شاید براتون سوال بشه که چجوری باید بیت کوین و به کیف پولمون انتقال بدیم (از سایت بگیریم)؟:


کاری نداره فقط کافیه روی دکمه شماره ۱۴ کلیک کنید و وارد بخشی به شکل زیر میشید:

مقدار برای انتقال باید بیشتر از ۰.۰۰۰۱ باشه و من چون همین تازه برداشت داشتم همه موجودیم رفت ولی کار ساده ای هستش بخش اول ادرس کیف و بخش دوم مقدار بیت و روی ربات نیستم میزنید و پول و برداشت میکنید(پول بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به حساب شما واریز میشه).

این سایت تایید شده هستش و من خودم ازش دریافت کردم پس تضمینش میکنم.

حتما حمایت کنید و لینک پست و برا همه بفرستید و اگه حمایت ببینم رول و سایت کلیکی و بهتون به صورت کاملا رایگان یاد میدم.

(احتمال زیاد فیلم هستش اگه حمایت ببینم).

موفق باشید.

#HTHTM

@HTHTM

حمایت فراموش نشه

Aparat.com/hthtm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.